مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-03اجتماعي

اعتراض کرمانی ها به «انتقال شبانه آب هلیل رود»


مامورین انتظامی و امنیتی نیز به مردم وعده دادند که به صورت مسالمت آمیز به تجمع خود پایان دهند تا کارگران حفاری از منطقه کارگاهی خارج شوند و به عملیات حفاری غیرقانونی و بدون مجوز از سازمان محیط زیست پایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، یک فعال محیط زیست از تجمع تعدادی از مردم جنوب استان کرمان برای انتقال آب هلیل رود به شهرستان کرمان در مقابل ورودی کارگاه تونل انتقال آب در بردسیر خبرداد.

فرود رفعتی فعال محیط زیست گفت: پس از اطلاع مردم از آغاز به کار حفاری تونل انتقال آب سرشاخه های هلیل رود به کرمان از سمت گلزار بردسیر در شب ها و تعطیلات نوروزی، تعدادی از نمایندگان مردم روز گذشته جلو ورودی کارگاه تونل انتقال آب تجمع کردند و خواستار تعطیلی حفاری شدند.

وی افزود: مامورین انتظامی و امنیتی نیز به مردم وعده دادند که به صورت مسالمت آمیز به تجمع خود پایان دهند تا کارگران حفاری از منطقه کارگاهی خارج شوند و به عملیات حفاری غیرقانونی و بدون مجوز از سازمان محیط زیست پایان دهند.

این فعال محیط زیست ادامه داد: اما تعدادی از کارکنان اداری با خاموش کردن ریل نقاله سنگ های بریده شده، وانمود کردند کار حفاری تعطیل شده است.

این در حالی بود که کارگران حفاری در تونل انتقال آب هنوز مشغول به حفاری بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کرمانی ها به «انتقال شبانه آب هلیل رود»

اعتراض کرمانی ها به «انتقال شبانه آب هلیل رود»