مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-03اقتصادي

تردد در فارس 46 درصد افزایش داشت


سرپرست اداره کل راهداری استان فارس گفت: طی بازه زمانی 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال، تردد جاده ای در محورهای مواصلاتی بین استانی فارس، - 46 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

علیرضا راستیار در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک ماه ضیافت الهی، خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان از ابتدای طرح نوروزی تقریبا یک میلیون و 767 پلاک خودرو در محورهای برون شهری استان فارس مشاهده شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با بیان اینکه 64 درصد از این خودروها بین کمتر از یک تا سه روز در استان ماندند، به بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه های پلاک خوان در بازه تعطیلات نوروز هم اشاره و خاطرنشان کرد که در روز 312 هزار خودرو، معادل 50 درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده، بوده است.

او ادامه داد: براساس اطلاعات پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان از ابتدای طرح (25 اسفند) تا پایان 13 فروردین امسال حدود یک میلیون و 544 هزار وسیله نقلیه از استان فارس در سایر استانها مشاهده شده و استان های بوشهر، اصفهان و هرمزگان سه مقصد اصلی سفر مردم فارس بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: از ابتدای طرح اجرای نوروزی تا دوازدهم فروردین ماه 176 سامانه سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در فارس 46 درصد افزایش داشت

تردد در فارس 46 درصد افزایش داشت