مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-03اجتماعي

استقبال دانش آموزان از حضوری شدن مدارس در کرمانشاه خوب است


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان استان از حضوری شدن مدارس، گفت: سلامت دانش آموزان خطر قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است.

- مجید یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا،، اظهار کرد: در بازدیدی که امروز(14 فروردین) به اتفاق معاون سیاسی استانداری کرمانشاه به صورت سرزده از حدود 10 مدرسه در استان داشتیم، استقبال دانش آموزان از حضور در مدارس در سطح بالایی بود و به جرات می توانم بگویم حداقل 70 درصد دانش آموزان در مدارس حاضر شده بودند.

وی اضافه کرد: این میزان از حضور دانش آموزان با توجه به اینکه حتی در سنوات نرمال هم در روز نخست بعد از تعطیلات نوروزی عده ای از دانش آموزان به واسطه حضور در مسافرت و یا هر دلیل دیگری غیبت دارند، قابل قبول است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در مدارس مناطق روستایی استان که از قبل هم آموزش ها حضوری بوده، مشکلی برای حضور دانش اموزان در مدارس وجود ندارد و شاهد حضور حدود 100 درصدی دانش آموزان در مدارس هستیم.

وی سپس با تاکید بر آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: خانواده ها اطمینان خاطر داشته باشند که سلامت دانش آموزان اولویت اول و خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است، لذا نگرانی از بابت حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانش آموزان از حضوری شدن مدارس در کرمانشاه خوب است

استقبال دانش آموزان از حضوری شدن مدارس در کرمانشاه خوب است