مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-03اجتماعي

بازگشت باران های بهاری به گیلان/ دمای هوا از فردا کاهش می یابد


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات شمالی به منطقه و افزایش ابر، گفت: شرایط برای بارش باران و کاهش دمای هوا در گیلان فراهم می شود.

- با اشاره به اینکه بررسی الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ جریانات شمالی به منطقه از اواخر وقت فردا است، اظهار کرد: افزایش ابر، کاهش دما و بارش رگبار و رعد و برق از فردا دور انتظار نیست.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی طی هفته جاری به تناوب در استان فعالیت می کند، گفت: دمای هوای گیلان نیز بعد از 10 روز کاهش یافته و خنک تر می شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد استقرار جوی پایدار همراه با وزش بادهای جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها هستیم، افزود: هشدار سطح طرد صادر شده و دمای هوا نیز 8 تا 10 درجه افزایش می یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه احتمال آسیب به سازه های سست، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، محصولات کشاورزی، وقوع آتش سوزی در جنگل های و مراتع وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر آسمان اکثر نقاط گیلان کمی ابری تا نیمه ابری، افزایش دمای هوا و وزش باد جنوبی پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه دریا نیز برای امروز آرام و برای فعالیت های دریانوردی و صید و صیادی مناسب است، تصریح کرد: از فردا با وزش باد دریا مواج و برای صیادی نامناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت باران های بهاری به گیلان/ دمای هوا از فردا کاهش می یابد

بازگشت باران های بهاری به گیلان/ دمای هوا از فردا کاهش می یابد