مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-03اقتصادي

بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق 100 روستای استان سمنان


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق 100 روستای این استان در قالب طرح بهارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستاهای این استان در قالب طرح بهارستان خبر داد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح در 100 روستای تعیین شده استان، با اهدافی شامل جابه جایی پایه های واقع شده در معابر عمومی، بهسازی شبکه، بهبود ولتاژ برق، اصلاح روشنایی معابر و توسعه شبکه جهت تأمین برق متقاضیان در طی سال 1400 به اجرا درآمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: تعویض و جابه جایی یک هزار و 500 اصله پایه برق، اصلاح و بهینه سازی 139 هزار متر خطوط توزیع، احداث دو هزار و 400 متر شبکه و نصب هشت ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت 750 کیلوولت آمپر به منظور رفع ضعف ولتاژ و دایر نمودن 10 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تأمین برق متقاضیان جدید در روستاهای تعیین شده، به عنوان مهم ترین اقدامات به عمل آمده توسط واحدهای اجرایی این شرکت در سطح استان سمنان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق 100 روستای استان سمنان

بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق 100 روستای استان سمنان