مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-03سياسي

اعزام 160 مبلغ دینی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: رمضان امسال به جز 230 مبلغ مستقر و طرح هجرت استان، بالغ بر 160 مبلغ که اکثراً بومی استان هستند، - به فعالیت تبلیغی می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی در گفت وگو با ایسنا در تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال در دهه پایانی شعبان رسم پسندیده غبارروبی مساجد استان انجام شد که بر این اساس، در مجموع بالغ بر 500 مسجد، حسینیه و امامزاده برای میزبانی از روزه داران آماده سازی شدند و صحنه برپایی برنامه های ماه مبارک رمضان خواهند بود.

به گفته وی، محافل و جلسات خانگی قرآن در ایام ماه مبارک اقدام به برگزاری جلسات قرآنی می کنند که البته به دلیل افزایش این جلسات در سراسر استان آمار دقیقی از تعداد جلسات خانگی قرآن وجود ندارد، اما تا کنون 400 جلسه خانگی در استان شناسایی شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: رمضان امسال بجز 230 مبلغ مستقر و طرح هجرت استان، بالغ بر 160 مبلغ که اکثراً بومی استان هستند و در سامانه ثبت نام کرده اند به فعالیت تبلیغی در قالب سخنرانی و نشست های تبیینی، جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در جای جای استان خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 160 مبلغ دینی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری

اعزام 160 مبلغ دینی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری