مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-03اقتصادي

جریمه نقدی برای نانوایان قزوینی بازدارنده نیست


سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: در ایام نوروز به اتحادیه نانوایان سهمیه کشیک داده شد تا در ایام تعطیل فعالیت داشته باشند اما تخلف کردند.

- متأسفانه برخوردها بازدارنده نیست اگر پروانه یک واحد لغو شود روی بقیه واحدها تأثیر خواهد داشت امروز دیگر جریمه نقدی بازدارنده نیست.

محمد ایزدی در ستاد تنظیم بازار استان قزوین که صبح امروز یکشنبه 14 فروردین به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی به اتحادیه نانوایان اعلام کردیم سهمیه کشیک داده می شود تا فعالیت داشته باشند اما سهمیه را گرفته و پخت نکردند.

باید بگوییم برخوردها بازدارنده نیست اگر پروانه یک واحد لغو شود روی بقیه واحدها تأثیر خواهد داشت امروز دیگر جریمه نقدی بازدارنده نیست.

وی افزود: هیچ مصوبه و دستورالعملی برای افزایش قیمت حمل آرد وجود ندارد؛ نانوایی های روستایی هزینه حمل هر کیسه را 2700 تومان پرداخت می کردند که امروزه این مبلغ به 10 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

عزیزالله افضلی، رییس سازمان صمت استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: بر اساس روال سال های گذشته یکی از تکالیف برای تعدیل بازار توجه به بخش عرضه بوده است بنابراین نمایشگاهی از نوزدهم تا بیست و ششم فروردین در محل دائمی نمایشگاه های استان برگزار خواهد شد؛ نظیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه نقدی برای نانوایان قزوینی بازدارنده نیست

جریمه نقدی برای نانوایان قزوینی بازدارنده نیست