مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-03اقتصادي

واگذاری مسئولیت کل زنجیره تولید به وزارت جهاد موجب آرامش بازار شد


تمام تلاشمان را در سال 1401 برای آرامش بازار و قیمت های منصفانه انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در برنامه بهارنارنج شبکه خبر، ضمن تبریک سال نو به مردم ایران و بینندگان این برنامه، اظهار کرد: امیدوارم امسال، سال خوبی برای فعالین حوزه کشاورزی به ویژه بخش دامپروری و امنیت غذایی کشور باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه وزیر شدید و آیا فکر می کردید که وزیر شوید؟ گفت: نه اصلا فکر نمی کردم که وزیر شوم، آقای رییس جمهور با من در خصوص وزارت جهاد کشاورزی صحبت کردند و نظراتشان در رابطه با معیشت، کالاهای اساسی، تامین غذا و مسائل وزارتخانه را با من در میان گذاشتند و بنده هم از تجاربی که داشتم و مسائلی را که از این حوزه می شناختم در اختیار ایشان گذاشتم و برای سمت وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شدم.

ساداتی نژاد رابطه خود با رییس جمهور را بسیار خوب عنوان کرد و ادامه داد: یکی از بیشترین ارتباطات اعضای کابینه با رییس جمهور‏، متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است که این روزها شدت ارتباط هم بیشتر شده است و آقای رییسی بر روی معیشت و سفره مردم حساس هستند و شخصا مسائل را پیگیری می کنند بنابراین طبیعی است که نوسانات بازار را رییس جمهور و معاون اول پیگیری می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مسئولیت کل زنجیره تولید به وزارت جهاد موجب آرامش بازار شد

واگذاری مسئولیت کل زنجیره تولید به وزارت جهاد موجب آرامش بازار شد