مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-03حوادث

یک مصدوم حادثه آتش سوزی در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر درگذشت


یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی در شرکت پتروپالایش کاوشگران واقع در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر، شب گذشته جان خود را از دست داد.

- ماهشهر- یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی در شرکت پتروپالایش کاوشگران واقع در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر، شنبه شب جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی شامگاه پنجشنبه 11 فروردین جاری در شرکت پتروپالایش کاوشگران بندر ماهشهر، شب گذشته جان خود را از دست داد.

محسن ادیبی افزود: محمود قنواتی از کارکنان شرکت پتروپالایش کاوشگران بندر ماهشهر در جریان آتش سوزی این واحد صنعتی مصدوم و دچار سوختگی بالا شده بود.

وی عنوان کرد: شامگاه شنبه با وجود تلاش مستمر تیم پزشکی در بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زمان حادثه در شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر ساعت 23:50 دقیقه شامگاه پنجشنبه اعلام شده و حادثه حریق در تأسیسات این شرکت به علت نشت بخار بنزین پیرولیز و تراکم ابر انفجاری بوده است.

حریق شرکت کاوشگران که با کاربری تصفیه DPG (بنزین پیرولیز) در سایت یک منطقه ویژه (خیابان آبان) فعالیت دارد؛ باعث مصدومیت و سوختگی 2 نفر از کارگران آن این شرکت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مصدوم حادثه آتش سوزی در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر درگذشت

یک مصدوم حادثه آتش سوزی در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر درگذشت