مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-03سياسي

ارائه خدمات به 16 هزار مسافر در زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اعضای جوانان هلال احمر از 25 اسفند سال گذشته تا روز گذشته به 16 هزار و 149 مسافر نوروزی خدمات بشردوستانه ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی با شعارهای جوانان هلال احمر سفیران ایمنی و سلامت و نشاط اجتماعی ، عیدی برای همه و سفرمسوولانه در قرن جدید – قرن امید از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان 13 فروردین یافت.

وی افزود: طی 18 روز گذشته با فعالیت  417 روز از اعضای جوانان دختر و پسر 7 هزار و  999 نفر از مسافران به نقاط ایمن از جمله هتل ها، مراکز اقامتی و تاریخی استان زنجان هدایت شده و برای 2 هزار و 670 نفر اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و مهار بیماری کرونا انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 3 هزار و 577 نفر از کودکان نیز در پست های ثابت جوانان هلال احمر استان از فضای دوستدار کودک بهره مند شده اند.

موسوی از ارائه خدمات و آموزش امدادی برای یک هزار و 903 نفر از مسافران نوروزی خبر داد و یادآوری کرد: این خدمات نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر در سطح استان زنجان ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 16 هزار مسافر در زنجان

ارائه خدمات به 16 هزار مسافر در زنجان