مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-03حوادث

کاهش 26 درصدی سرقت از اماکن خصوصی بوشهر در ایام نوروز


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش 26 درصدی سرقت از اماکن خصوصی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

  - ایسنا/بوشهر رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش 26 درصدی سرقت از اماکن خصوصی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

  سرهنگ جوشن سهرابی ضمن تشکر ظهر امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی تابعه استان و همچنین با رعایت توصیه های ایمنی در پیشگیری از وقوع جرایم از سوی شهروندان، وقوع مجموع جرایم سرقت مهمه در تعطیلات نوروز سال جاری در استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

وی به اجرای طرح پلیس در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: به دنبال پیش بینی حضور حداقل پنج میلیون نفر مسافر در تعطیلات نوروز در استان و انتظار شهروندان برای تامین امنیت مطلوب در همین راستا با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته و با اجرای طرح تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی و استفاده از طرفیت بسیار مهم و موثر مشارکت مردم شاهد کاهش وقوع مجموع جرایم سرقت مهمه استان در این ایام بودیم.

این مقام انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین نسبت کشف به وقوع مجموع جرائم سرقت در این ایام100 درصد بوده است و در این مدت چندین باند سارقین و خریداران اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 26 درصدی سرقت از اماکن خصوصی بوشهر در ایام نوروز

کاهش 26 درصدی سرقت از اماکن خصوصی بوشهر در ایام نوروز