مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-03سياسي

زخم 40 ساله روستای «بیدانجیر» در انتظار مرهم مسئولان


آقای استاندار روستای محروم «بیدانجیر» را هم ببینید و با سفر به این روستا مشکلات آنها را از نزدیک لمس کنید تا ببینید چگونه چند کیلومتر جاده بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب در سوء مدیریت ها تنها به عنوان زخمی بر دل این مردم سال به سال عمیق تر می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد آقای استاندار روستای محروم بیدانجیر را هم ببینید و با سفر به این روستا مشکلات آنها را از نزدیک لمس کنید تا ببینید چگونه چند کیلومتر جاده بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب در سوء مدیریت ها تنها به عنوان زخمی بر دل این مردم سال به سال عمیق تر می شود.

بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی اما هنوز دو واژه عجین شده محرومیت و مظلومیت در برخی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد نمایان است.

روستای محروم بیدانجیر از سرفاریاب رد شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح غیرقابل تصوری از محرومیت قرار دارد.

مسئولان بارها در این منطقه حضور پیدا کردند اما تنها دستاورد آنها گرفتن چندین عکس برای گزارش عملکرد آنها بوده و تاکنون مشکلی از مشکلات این منطقه رفع نشده است.

اما ای نبار کسانی برای شنیدن و انعکاس مشکلات این مردم در این منطقه حضور پیدا کردند که حرف هایشان بوی دیگری دارد، جوانانی مطالبه گر، فرهنگی و اجتماعی (اسلام معینی- سید محسن نیک محمدی) از خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم 40 ساله روستای «بیدانجیر» در انتظار مرهم مسئولان

زخم 40 ساله روستای «بیدانجیر» در انتظار مرهم مسئولان