مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-03سياسي

برگزاری شب شعر «مادر امت» و سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی


فرهنگسرای اندیشه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان به برگزاری مراسمات مذهبی و آیینی از جمله شب شعر «مادر امت» و سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی می پردازد.

- فرهنگسرای اندیشه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان به برگزاری مراسمات مذهبی و آیینی از جمله شب شعر مادر امت و سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آغاز ماه مهمانی پروردگار حال و هوایی معنوی در سراسر کشورمان ایجاد می کند.

برپایی مراسمات مذهبی و آیینی، شب های پرفضیلت قدر، نماز باشکوه عید فطر و … روح معنویت، صبر، ایمان به پروردگار متعال و کمک به فقرا را تقویت کرده و بار دیگر مردم متدین شهر و کشورمان را به عبادت خالصانه پروردگار دعوت می کند.

فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به استقبال این ایام آسمانی رفته و در تمام روزهای این ماه ویژه برنامه های متنوعی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

در این برنامه ها که در دو فضای حقیقی و مجازی برگزار می شوند تلاش شده است تا آموزه های دینی و معنوی را در بین عموم مردم نهادینه سازی کنند.

بسته برنامه های شاخص و فراگیر ماه مبارک رمضان با عنوان بر آستان جانان و با شعار رمضان جشن بندگی و صبر به شرح زیر است: شب شعر مادر امت در وفات همسر فداکار پیامبر (ص) وفات حضرت خدیجه، همسر باوفا و فداکار پیامبر مکرم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب شعر «مادر امت» و سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی

برگزاری شب شعر «مادر امت» و سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی