مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-03ورزشي

15 معبر تهران به نام شهدا نام گذاری شد


صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء به تصویب رسید.

- ، نرگس معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به تشریح تغییرات نام معابر تهران پرداخت که بر این اساس، نامگذاری معابر با اکثریت آرا انجام شد.

بر این اساس کوچه درمانگاه در شهرری خیابان سلمان فارسی میدان شهید قشقایی در منطقه 20 به نام شهید محمدرضا ابوطالبی، کوچه فجر هشتم در میدان الغدیر شهرک مسلمین در منطقه 18 به نام شهید پرویز فرامرزی اوغاتی، پل بهاران حدفاصل خیابان شهید عسگری و خیابان شهید بهرامی در منطقه 17 و 18 به نام شهید محمدعلی بایرامی و کوچه قاضی عسگر در خیابان 15 خرداد غربی کوچه شهید اکبرنژاد به نام شهید احمد نظری تغییر نام یافت.

همچنین کوچه بهنام واقع در میدان شهدا خیابان مجاهدین اسلام در منطقه 12 به نام شهید احمد کاظمی قَهی، کوچه وارسته در خیابان بهار شمالی روبروی بیمارستان امام سجاد (ع) در منطقه هفت به نام شهید فریدون فراوانی، کوچه کمالی در خیابان سبلان، خیابان شهید حسنی، کوچه شهید عیش آبادی در منطقه هشت به نام شهید ابراهیم زینلی و مجموعه ورزشی گل گندم در خیابان شهید حسین زاده خیابان شهید صدوقی در منطقه 17 به نام شهید جواد شاعری نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 معبر تهران به نام شهدا نام گذاری شد

15 معبر تهران به نام شهدا نام گذاری شد