مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-03ورزشي

درخشش ووشو کاران قمی در مسابقات لوهان چوان


نتایج مسابقات مجازی کشوری کمیته لوهان چوان فدراسیون ووشو اعلام شد.

- بتول سادات رفیعی پور، مربی تیم های اعزامی مسابقات انتخابی تیم ملی و کشوری ووشو استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: نتایج مسابقات مجازی کشوری کمیته لوهان چوان که توسط فدراسیون ووشو برگزار شده بود، اعلام شد.

وی ادامه داد: این مسابقات 26 اسفند 1400 با حضور داوران و مسئول سبک لوهان چوان کشور برگزار شده بود؛ اما به دلیل مصادف شدن با تعطیلات، نتایج با تأخیر اعلام شد.

وی با بیان اینکه 11 استان و بیش از 350 ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند، اظهار کرد: سعید محمدی عراقی در بخش آقایان این مسابقات توانست دو مقام سومی را کسب کند.

رفیعی پور اضافه کرد: در بخش بانوان نیز زهرا آجورلو، شقایق تمکین و لعیا نوری موفق به کسب مقام اول و بهاره طلوعی، یاسمین اسفینی و نرگس احمد لو موفق به کسب مقام دوم شدند.

وی بیان کرد: هما ابراهیمی، نیایش جعفری، سحر پیل تن، فاطمه پک، زینب کدیور، مهدیس رستمی، یکتا بختیاری مقام سوم این مسابقات را به دست آوردند.

این مربی با سابقه اضافه کرد: ثنا ایلکی و بیتا عسگری نیز در این مسابقات توانستند مقام های دوم و سوم کسب کنند و پریسان قربانی نیز موفق به کسب مقام های اول و دوم این مسابقات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ووشو کاران قمی در مسابقات لوهان چوان

درخشش ووشو کاران قمی در مسابقات لوهان چوان