مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-03فرهنگي

«از سرنوشت 4» از امشب روی آنتن می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، پخش سریال از سرنوشت 4 از امشب 14 فروردین، همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21: - سریال از سرنوشت 4 از امشب ساعت 21:15 روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، پخش سریال از سرنوشت 4 از امشب 14 فروردین، همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:15 از شبکه دو سیما پخش می شود و تکرار آن ساعت 5:30 بامداد و 9:20 خواهد بود.

فصل جدید این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان روایتگر فراز و نشیب و چالش های زندگی شخصی و کاری 2 شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب است که ایفای نقش آن ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

هاشم که در پایان فصل سوم روانه زندان شده بود، در آغاز فصل چهارم از زندان آزاد شده و بازگشت دوباره او به کارخانه ماجرا های جدیدی را با شریک قدیمی اش، سهراب به همراه دارد.

همچنین زندگی شخصی آن ها با ورود افرادی جدید و چند رخداد سمت و سوی جدیدی می گیرد.

عمده ترین مسئله ای که در این فصل از سریال دنبال می شود، موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش بنیان است.

این سریال تلویزیونی در فصل جدید خود در کنار بازیگران اصلی اش، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از سرنوشت 4» از امشب روی آنتن می رود

«از سرنوشت 4» از امشب روی آنتن می رود