مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-03اقتصادي

پرداخت وام 600 میلیون تومانی در اطراف حرم شاه عبدالعظیم


مالکان علاوه بر تسهیلات فوق می توانند از سایر مزایای ساخت مسکن در بافت فرسوده شامل انشعابات رایگان، آب، برق، گاز و تخفیفات نوسازی شهرداری ها نیز استفاده کنند.

- به دنبال افزایش سقف تسهیلات نوسازی مسکن در اطراف حرم های مطهر چهار شهر مشهد، قم، شیراز و تهران به 600 میلیون تومان، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، پرداخت سقف این تسهیلات را برای اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قابل اجرا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اوایل فروردین ماه امسال وام نوسازی و بهسازی مسکن به 450 میلیون تومان افزایش پیدا کرد اما در چهار شهر مشهد، قم، شیراز و تهران و در محدوده حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (ع)، حرم شاهچراغ (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا سقف 600 میلیون تومان رسیده که 150 میلیون تومان از وام کلیه متقاضیان بدون سود بانکی پرداخت می شود.

بر این اساس و بنا به گفته خلیل محبت خواه ـ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ـ سقف تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده در شهر تهران 450 میلیون تومان و در شهرهای استان 300 میلیون است اما این تسهیلات در شهرری و محدوده بافت فرسوده اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) به 600 میلیون تومان رسیده است.

مالکان مسکن می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بازآفرینی شهری یا سامانه ثبت نام مسکن حمایتی (نهضت ملی مسکن) مراجعه و با وارد کردن کدپستی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام 600 میلیون تومانی در اطراف حرم شاه عبدالعظیم

پرداخت وام 600 میلیون تومانی در اطراف حرم شاه عبدالعظیم