مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-03سياسي

بنای جهاددانشگاهی بر پایه های دانش بنیان نهاد شده است


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به شعار امسال، با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید با تمرکز بر فعالیت های دانش بنیان نام گذاری شده گفت: - از آنجاکه جهاددانشگاهی بر پایه مبانی دانش بنیان استوار شده وظایف سنگینی در این عرصه برای تحقق شعار سال برعهده دارد.

دکتر علی اصغر غفاری زاده، در دیدار نوروزی با کارکنان این واحد، ضرورت همکاری و تعامل در مجموعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: امید است در سایه هم افزایی، قدم های موثری در راستای پیشرفت و ثبات برداریم.

غفاری زاده ابراز امیدواری کرد که امسال توجه مسئولان امر به جهاد دانشگاهی افزایش یابد و در سایه این پشتیبانی ها هر سال بیش از سال قبل شاهد شکوفایی این نهاد و دستیابی آن به دستاوردهای متنوع در سطح کشور باشیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به صورت یک شبکه در سطح کشور فعال است و هرچه این نهاد در مرکزیت خود قوی تر باشد قطعا ثمرات مثبت بیشتری را در واحدهای استانی شاهد خواهیم بود، خواستار حمایت بیشتر از این نهاد بویژه در عرصه بودجه ای در استان ها شد.

رییس جهاددانشگاهی استان در پایان بیان کرد: در سال پیش رو انتظار می رود که با هم افزایی در سطح واحد، اتفاقات خوبی را در بخش های مختلف رقم بزنیم و با همکاری یکدیگر پروژهای تعریف شده در حوزه های پژوهش، فرهنگی، آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای جهاددانشگاهی بر پایه های دانش بنیان نهاد شده است

بنای جهاددانشگاهی بر پایه های دانش بنیان نهاد شده است