مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-03سياسي

اجرای 3 طرح حمایتی ویژه مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با اجرای سه طرح ویژه، زمینه مشارکت خیران برای کمک به نیازمندان فراهم می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با اجرای سه طرح ویژه، زمینه مشارکت خیران برای کمک به نیازمندان فراهم می شود.

قباد مبشری با بیان اینکه یاری رساندن به نیازمندان دغدغه اصلی این نهاد حمایتی است، افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین، مفتاح الجنه و اطعام نیازمندان سه طرحی است که زمینه کمک به نیازمندان فراهم می شود.

وی با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت و نامگذاری این هفته به نام هفته اکرام ایتام و محسنین از روز پانزدهم ماه مبارک رمضان، ادامه داد : در این مدت نیکوکاران می توانند حمایت از کودکان یتیم و فرزندان نیازمندان را بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران و مردم خیر برای مشارکت در این طرح می توانند با قبول حمایت از یک یا چند کودک یتیم و محسنین نیازمند، به صورت ماهیانه مبالغی در حد توان خود به حساب این کودکان واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 طرح حمایتی ویژه مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

اجرای 3 طرح حمایتی ویژه مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان