مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-03اقتصادي

اعلام قیمت اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در یزد


سخنگوی کارگروه تنظیم بازار استان یزد با بیان این که قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان در سه درجه تعیین شده است، گفت: قیمت اقلام اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان یزد تعیین و اعلام شد.

-  علی افشارپور، سخنگوی کارگروه تنظیم بازار یزد در خصوص قیمت برخی اقلام مورد نیاز برای ماه رمضان در این استان، به خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبه کارگروه تنظیم بازار یزد قیمت زولبیا و بامیه در سه درجه تعیین و تصویب شده است.

وی افزود: قیمت زولبیا و بامیه ممتاز 66 هزار و 700 تومان، درجه یک 53 هزار و 600 تومان و قیمت زولبیا و بامیه درجه دو 43 هزار تومان تعیین شده است.

سخنگوی کارگروه تنظیم بازار استان یزد با بیان این که در ماه رمضان امسال قیمت خرما افزایش محسوسی نداشته است، گفت: تعاونی روستایی با توجه به فراوانی و قیمت مناسب خرما در حال پیگیری هستند تا این محصول را به قیمت نازل و مناسب در مراکز اصلی توزیع کنند.

افشارپور درباره قیمت سایر کالا های اساسی ماه رمضان تصریح کرد: مرغ گرم به قیمت 29 هزار و 600 و مرغ یخ زده به قیمت 20 هزار تومان، گوشت گوسفندی به قیمت 160 هزار تومان و تخم مرغ به قیمت 22 هزار و 500 تومان به وفور در بازار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قیمت اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در یزد

اعلام قیمت اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در یزد