مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-03سياسي

حل معضل کودکان کار و معتادان متجاهر کرج ضروری است


کاهش آسیب های اجتماعی از جمله تکدی گری، کودکان کار، کمپ های ماده 16، زندان ها، معتادان متجاهر، توانمندسازی محلات کم برخوردار کرج ضروری است.

- خبرنگار مهر ، غفور قاسم پور ظهر یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج که در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از تلاش های صورت گرفته توسط جناب آقای کاظمی رییس محترم اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و معاونان سابق در پست حاکمیتی، فرایند مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را توفیقی الهی دانست و اظهار داشت: این آمدن ها و رفتن ها امری طبیعی و توفیقی الهی است که باید خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی از این فرصت در جهت کسب رضایت خداوند با خدمت خالصانه و مخلصانه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها زود گذر است و جز نام نیک برای مدیران باقی نمی ماند، اضافه کرد: باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشیم، عملکرد مدیران باقیات و صالحاتی است که در کارنامه اعمال ثبت و ضبط می شود.

فرماندار کرج در ادامه با قدردانی از نگاه ویژه ای که جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم در انتصاب های خود دارند، گفت: اعتقاد ایشان در بکارگیری نیروهای بومی و مدیرانی از جنس بدنه وزارت محترم کشور ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل کودکان کار و معتادان متجاهر کرج ضروری است

حل معضل کودکان کار و معتادان متجاهر کرج ضروری است