مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-03اجتماعي

4 تیم بر روند حضوری شدن مدارس شهرستان ازنا نظارت می کنند


هم زمان با بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس «طرح پایش» با هدف نظارت بر روند آموزش حضوری در مدارس شهرستان ازنا انجام شد.

- ازنا- هم زمان با بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس طرح پایش با هدف نظارت بر روند آموزش حضوری در مدارس شهرستان ازنا انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای بازگشت به آموزش حضوری گفت: از صبح امروز (یکشنبه چهاردهم فروردین)، دانش آموزان همه دوره های تحصیلی با حضور در مدارس و کلاس های درس، آموزش را به شیوه حضوری ادامه دادند.

وی افزود: در مدارسی هم که در طول ایام تعطیلات میزبان مهمانان نوروزی بوده اند، با همت و تلاش مدیران و کادر اجرایی مدرسه، شرایط برای بازگشت به آموزش حضوری فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ازنا اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح، 4 تیم نظارتی در مدارس شهرستان حضور یافته و بر اساس آیتم های مشخص شده، به بررسی چگونگی فعالیت کلاس های حضوری می پردازند.

وی با اشاره به الزام استفاده از ماسک و تهویه هوا در مدارس خاطرنشان کرد: مدیران با تهیه ماسک (برای استفاده در مواقع اضطراری) و همچنین مواد شوینده و ضدعفونی، شرایط را برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تیم بر روند حضوری شدن مدارس شهرستان ازنا نظارت می کنند

4 تیم بر روند حضوری شدن مدارس شهرستان ازنا نظارت می کنند