مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-03سياسي

اهتمام دستگاه قضا در فارس برای کمک به ایجاد اشتغال


دستگاه قضایی در کنار دولت تمام تلاش خود را نسبت به رونق تولید و کمک به ایجاد اشتغال در سطح استان بکارگیری خواهد کرد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس تاکید کرد: دستگاه قضایی در کنار دولت تمام تلاش خود را نسبت به رونق تولید و کمک به ایجاد اشتغال در سطح استان بکارگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی یکشنبه 14 فروردین در دیدار رییس سازمان صمت فارس که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و با هدف افزایش تعامل و هم افزایی در راستای تولید و اشتغال برگزار شد، با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن شعار تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین ، گفت: دستگاه قضایی در کنار دولت تمام تلاش خود را نسبت به رونق تولید و کمک به ایجاد اشتغال در سطح فارس بکارگیری خواهد کرد.

او با بیان اینکه رونق تولید در استان بسیار اهمیت دارد، افزود: این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم در زمینه اقتصاد تاثیرگذار باشیم.

موسوی در رابطه با ضرورت تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد در این استان تاکید کرد و خبر داد: با توجه به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان فارس و دستور ویژه ایشان مبنی بر راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی نیز ابن موضوع در برخی از کارخانه ها مانند آزمایش مرودشت انجام نشده است یا به کندی پیش می رود که بنا بر مطالبه دستگاه های اجرایی نظیر سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دستگاه قضا در فارس برای کمک به ایجاد اشتغال

اهتمام دستگاه قضا در فارس برای کمک به ایجاد اشتغال