مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-03اقتصادي

ارتباط هدفمندی بین افراد جویای کار و صاحبان صنایع و کارفرمایان وجود ندارد


در حال حاضر ارتباط هدفمندی بین افراد جویای کار و صاحبان صنایع و کارفرمایان وجود ندارد که لازم است اداره کل تعاون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در نخستین جلسه گروه کاری اشتغال و بازار کار استان در سال جدید،کیفی سازی و دانش بنیان شدن را حلقه مفقوده بخش تولید دانست و گفت: اگر حضور شرکت های دانش بنیان در کنار صنایع بزرگ و کوچک نهادینه شود بسیاری از معضلات تولید در حوزه بهره وری، کیفیت و بازاریابی قابل حل است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با علم به اهمیت کیفی سازی در بخش تولید، امسال بر مسأله دانش بنیان شدن این بخش تأکید کردند که اگر به این موضوع توجه شود، تولید و اشتغال هدفمندتر و با نتایج بهتر محقق خواهد شد.

  خرم، مشاوره شغلی برای افراد جویای کار را از جمله مشکلات حوزه اشتغال استان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ارتباط هدفمندی بین افراد جویای کار و صاحبان صنایع و کارفرمایان وجود ندارد که لازم است اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری بخش خصوصی و تعاونی اقدام اساسی در این حوزه انجام دهد.

  استاندار آذربایجان شرقی ارائه مشاوره های شغلی به افراد جویای کار بویژه فارغ التحصیلان بیکار، ساکنان مناطق حاشیه نشین، دهک های پایین جامعه و مددجویان نهادهای حمایتی را ضروری دانست و گفت: با وجود فرصت های شغلی در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط هدفمندی بین افراد جویای کار و صاحبان صنایع و کارفرمایان وجود ندارد

ارتباط هدفمندی بین افراد جویای کار و صاحبان صنایع و کارفرمایان وجود ندارد