مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-03سياسي

ارتش پاکستان: مطلقاً در تحولات امروز نقش نداشتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مدیر کل روابط عمومی ارتش پاکستان در پاسخ به این سوال که آیا این ارتش در رخداد های منتهی به انحلال مجلس ملی پاکستان نقش ایفا کرده است، - ارتش پاکستان هر گونه ایفای نقش در تحولات امروز یکشنبه این کشور را که منتهی به انحلال مجلس ملی پاکستان و عدم اجرای رای گیری بر سر اعتماد به عمران خان در این مجلس شد، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مدیر کل روابط عمومی ارتش پاکستان در پاسخ به این سوال که آیا این ارتش در رخداد های منتهی به انحلال مجلس ملی پاکستان نقش ایفا کرده است، بین داشت: مطلقا خیر.

این اظهارات مدیر کل روابط عمومی ارتش پاکستان در مورد وضعیت سیاسی جاری کشورش اندکی پس از آن بیان شد که عارف علوی، رییس جمهور پاکستان انحلال مجلس ملی این کشور را به توصیه عمران خان، نخست وزیر پاکستان تأیید کرد.

عمران خان در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به مردم پاکستان، با بیان اینکه به عارف علوی، رییس جمهور پاکستان توصیه به منحل کردن مجلس ملی در همان روز اجرای برنامه رای گیری بر سر عدم اعتماد به او در این مجلس کرده باعث غافلگیر شدن مخالفان دولت اسلام آباد شد.

پیش از این گزارش شده بود که عمران خان پیشنهاد انحلال این مجلس را به شرط پس گرفتن برنامه رای عدم اعتماد داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش پاکستان: مطلقاً در تحولات امروز نقش نداشتیم

ارتش پاکستان: مطلقاً در تحولات امروز نقش نداشتیم