مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-03فناوري

امیدواری کسب و کارهای ICT به 10 برابرشدن سرعت اینترنت


رییس هیأت مدیره اتحادیه صنعت مخابرات گفت: رسیدن به حداقل سرعت اینترنت 100 مگابیتی که 10 برابر سرعت فعلی است، طبق وعده وزیر ارتباطات، امیدواری قابل توجهی را برای صنعت ICT فراهم کرده است.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU)، داوود ادیب درباره وعده وزیر ارتباطات برای ارتقای سرعت اینترنت برای کسب و کارها به 100 مگابیت بر ثانیه در سال 1401 و افزایش 100 برابری سرعت اینترنت کسب وکارها تا پایان سال 1403، گفت: رسیدن به حداقل سرعت اینترنت 100 مگابیت بر ثانیه که تقریباً 10 برابر سرعت فعلی است و یا رسیدن به سرعت یک گیگابیت در ثانیه در افق 1403 که معادل 100 برابر وضعیت موجود خواهد بود، امیدواری قابل توجهی را برای صنعت ICT کشور فراهم ساخته است و در صورت تحقق این موضوع، آن را به عنوان نقطه عطفی در تمامی حوزه های اکوسیستم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تبدیل خواهد کرد.

وی گفت: باید توجه داشت که در صورت عدم استفاده از نظرات بازیگران اصلی این چشم انداز بزرگ، راه دشواری را در اجرای این هدف گذاری خواهیم داشت.

ادیب ادامه داد: ما ناگزیر هستیم که بر اساس استانداردهای 3GPP در نسل پنجم، شاخص هایی نظیر میانگین سرعت، حداکثر سرعت، ظرفیت شبکه، بهره وری مصرف انرژی، تحرک و کاهش ضریب تأخیر را که نسل چهارم توانایی دست یابی به آنها را نداشته مد نظر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری کسب و کارهای ICT به 10 برابرشدن سرعت اینترنت

امیدواری کسب و کارهای ICT به 10 برابرشدن سرعت اینترنت