مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-03سياسي

سهم 2 درصد ناشی از فروش معادن، حق مردم طبس است


سهم 2 درصد ناشی از فروش معادن حقی است که بر اساس دست خط امام متعلق به مردم طبس است و در این کشور هیچ فرقی بین مناطق نباید وجود داشته باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سخنگوی شورای شهر طبس گفت: سهم 2 درصد ناشی از فروش معادن حقی است که بر اساس دست خط امام متعلق به مردم طبس است و در این کشور هیچ فرقی بین مناطق نباید وجود داشته باشد.

نشست خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس با دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تشریح برنامه ها و ارائه گزارش عملکرد در پنج ماه گذشته برگزار شد و در این نشست 2 ساعته خبرهای خوش زیادی برای مردم طبس از سوی نمایندگانشان در شورای شهر اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد راستینه، رییس شورای شهر طبس در ابتدای شروع این نشست خبری، مردم این شهر را با حضور 102 درصدی در انتخابات و لبیک به ندای رهبری لایق بهترین ها دانست و گفت: میانگین سنی اعضای شورای شهر طبس را در این دوره 39 سال است که این انتخاب نشان می دهد مردم طبس به فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر جوان گرایی پایبند هستند.

وی که جوان ترین عضو شورای شهر طبس است، در ادامه به مردم قول پیگیری مشکلات و امورات این شهر را با تمام توان داد و افزود: تاکنون تمام تلاش اعضای شورای شهر این بوده که بهترین ها را برای مردم شهرمان رقم بزنیم و در این مدتی که از شروع شورای ششم می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 2 درصد ناشی از فروش معادن، حق مردم طبس است

سهم 2 درصد ناشی از فروش معادن، حق مردم طبس است