مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-03اقتصادي

سه میلیون قطعه جوجه ریزی در استان مرکزی


رییس جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: در اسفند سال گذشته سه میلیون قطعه و در فروردین امسال تاکنون 835 قطعه جوجه ریزی صورت گرفته، اما با توجه به کاهش جوجه ریزی در سایر استان ها باید تمهیدات لازم جهت جلوگیری از قاچاق مورد توجه باشد.

- علی صفری روز یکشنبه 14 فروردین در شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: ظرفیت جوجه ریزی استان در سال گذشته 15 درصد افزایش دشته و انبارهای کالاهای اساسی استان به هیچ وجه خالی نبوده و اکنون نیز خالی نیست.

وی افزود: بیش از 100 بازرسی در قالب 53 تیم بازرسی در استان ساماندهی و 12 هزار و 186 واحد صنفی و تولیدی بازرسی و پرونده هایی نیز تشکیل شده است.

رییس جهادکشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: بیش از 17 هزار و 370 تن انواع کالای اساسی در استان در اواخر سال گذشته توزیع شد، همچنین توزیع بیش از هزار تن مرغ منجمد جهت افزایش توان خرید اقشار ضعیف در استان از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است.

قیمت مرغ گرم در استان برخلاف برخی استان ها، از 31 هزار تومان فراتر نرفت.

صفری ادامه داد: در اسفند سال گذشته سه میلیون قطعه ودر فروردین امسال تاکنون 835 قطعه جوجه ریزی صورت گرفته اما با توجه به کاهش جوجه ریزی در سایر استان ها باید تمهیدات لازم جهت جلوگیری از قاچاق مود توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیون قطعه جوجه ریزی در استان مرکزی

سه میلیون قطعه جوجه ریزی در استان مرکزی