مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-03فرهنگي

«ماجرای آلمان» در تئاتر شهر تبریز


نمایش «ماجرای آلمان» در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نمایش ماجرای آلمان به تهیه کنندگی دانشگاه نبی اکرم (ص) تبریز و کارگردانی وحید فرشی از 15 فروردین ماه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه خواهد رفت.

وحید فرشی، کارگردان این نمایش، ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: ماجرای آلمان یکی از نمایشنامه های کشور ترکیه، نوشته ی واصف اونگورن با ترجمه پری اشتری است که موضوع آن دغدغه ی هر روز جامعه امروز ماست.

وی افزود: من با حمایت دانشگاه نبی اکرم و با به کارگیری دانشجویان رشته ی نمایش این دانشگاه به مدت هفت ماه برای این نمایش را کار کردم چون برای تئاتر آکادمیک و تئاتری که پشتوانه ی علمی دارد، اهمیت بسیاری قائل هستم و بدون شک دانشگاه نبی اکرم یکی از مهم ترین کانون هایی است که با آموزش توانسته تئاتر تبریز را به سمت و سوی تئاتر درست و ریشه دار پیش ببرد.

فرشی که خود از فارغ التحصیلان نمایش دانشگاه نبی اکرم (ص) تبریز است همچنین گفت: در این کار ما با ترکیبی از بازیگران با سابقه و دانشجویانی که اغلب اولین تجربه کار حرفه ایشان را خواهند داشت سعی کردیم از تجربه ی حرفه ای ها و انرژی و انگیزه ی بسیار بالای دانشجویان بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماجرای آلمان» در تئاتر شهر تبریز

«ماجرای آلمان» در تئاتر شهر تبریز