مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-03سياسي

شریان توسعه بدون اعتبار و بودجه امکان پذیر نیست


نماینده مردم سنندج کامیاران و دیواندره در مجلس گفت: شریان توسعه در هر جایی در گرو اعتبار و بودجه است و هر اندازه بودجەها در این مسیر هزینه شود مسیر توسعه هموارتر می شود.

- سید مهدی فرشادان امروز (14فرورین) در اولین شورای اداری کردستان در سال جاری از افزایش اعتبارات عمرانی در کردستان خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات عمرانی استان کردستان در سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان بود کە در سال جاری این رقم به 2 هزار و 575 میلیارد رسیدە است.

فرشادان با تاکید بر این موضوع کە توسعە بدون بودجە امکان پذیر نیست، عنوان کرد: بیش از دو ماه است کە موضوع بودجه در صحن مجلس مورد بحث قرار گرفت و تلاش شد بودجه استان کردستان در کشور سهم قابل توجهی داشتە باشد.

وی بیان کرد: بودجه عمرانی استان کردستان در سال 99 حدود 922 میلیارد تومان بود و برای اولین بار از محل اعتبارات محرومیت زدایی با تلاش و کوشش رییس مجلس یک هزار میلیارد تومان به بودجه عمرانی استان اضافه شد.

فرشادان در ادامە سخنان خود یادآور شد: بودجە عمرانی کردستان درسال جاری افزایش 24 درصدی داشتە است.

وی بر جهش و تبعیض مثبت برای استان کردستان در زمینه اختصاص اعتبارات توسعه ای تاکید کرد و افزود: آن زمانی که سایر استان های کشور در حال توسعە بودند، کردستان در صف جنگ مقابلە با دشمنان بود و اکنون نیازمند توجە جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریان توسعه بدون اعتبار و بودجه امکان پذیر نیست

شریان توسعه بدون اعتبار و بودجه امکان پذیر نیست