مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-03سياسي

کتاب شاهچراغ(ع) در گذر زمان در شیراز رونمایی می شود


در ماه مبارک رمضان از کتاب شاهچراغ (ع) در گذر زمان که شامل کهن ترین تصاویر از حرم مطهر و شرح معماری این حرم است رونمایی خواهد شد.

- شیراز - معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: در ماه مبارک رمضان از کتاب شاهچراغ (ع) در گذر زمان که شامل کهن ترین تصاویر از حرم مطهر و شرح معماری این حرم است رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی مشفقیان با اشاره به ویژه برنامه های شهرداری شیراز در ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه مهمانی خدا نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در شهر شیراز برپا و از کتاب شاهچراغ (ع) در گذر زمان که شامل کهن ترین تصاویر از حرم مطهر این امام زاده واجب التکریم و شرح معماری حرم مطهر است رونمایی خواهد شد.

وی افزود: در این ماه علاوه بر فضاسازی ویژه فرهنگی در شیراز، با رویکردی متفاوت نسبت به سال های گذشته، برنامه های شاد وچند رسانه ای در بوستان های بعثت، جنت و نماز به صورت مستمر برگزار می شود که محوریت این جشن ها، گروه های جهادی و روحانیون هستند.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز همچنین برگزاری مراسم افطاری ساده در مناطق مختلف شهری را از دیگر برنامه های شهرداری در این ماه برشمرد و افزود: در ماه مبارک رمضان با همکاری مناطق شهرداری ایستگاه های افطاری ساده در هنگام اذان مغرب در خیابان ها و معابر اصلی شهر با عنوان سفره برکت برقرار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب شاهچراغ(ع) در گذر زمان در شیراز رونمایی می شود

کتاب شاهچراغ(ع) در گذر زمان در شیراز رونمایی می شود