مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-03سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت های ملی برای تکمیل مترو قم


مقدمات پروژه مترو قم انجام شده و آماده تست گرم است و اکنون برای تامین واگن درحال انجام هماهنگی در سطح ملی هستیم، هر چند برای تکمیل این پروژه باید از ظرفیت ریاست جمهوری و وزارت کشور استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی سقاییان نژاد در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک حلول ماه رمضان و ایام سال نو گفت: در سال 1401 بودجه 5 هزار میلیاردی برای شهر قم پیش بینی شده است در حالی که در سال گذشته 3 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 1400 بالای 90 درصد بودجه پیش بینی شده تأمین و درآمدها حاصل شده است، گفت: ما در سال دوم برنامه قم 1404 هستیم و 17 پروژه نیمه تمام داریم که اولویت کار ما با این پروژه ها است و مهم ترین آنها تونل غدیر است که به ابتدای خیابان عمار یاسر وصل می شود و امیدواریم ظرف دو ماه این پروژه به بهره برداری برسد.

شهردار قم ادامه داد: تونل جمهوری در منطقه دو نزدیک به 300 میلیارد تومان هزینه داشته که ظرف سه ماهه اول سال به بهره برداری می رسد، پروژه میدان نماز را داریم که امیدواریم ظرف سه ماهه اول به بهره برداری برسد و تقاطع بلوار فردوسی و پیامبر اعظم قسمت روگذر تمام شده و گوشواره هایش در سال 1401 به اتمام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های ملی برای تکمیل مترو قم

لزوم استفاده از ظرفیت های ملی برای تکمیل مترو قم