مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-03سياسي

مدیریت شهری کرج برای تحقق شعار سال طرح های کاربردی تدوین کند


مدیریت شهری کرج آمادگی دارد همه ظرفیت خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار گیرد.

- علی ذبیحی، عضو شورای شهر کرج، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج،با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هرساله و بر اساس چشم انداز کشور شعار سال را انتخاب می کنند، گفت: ایشان به مقوله تولید به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور توجه ویژه ای دارند.

   وی با مرور شعار سال های گذشته، گفت: نام گذاری شعار سال 1396 با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال ، سال 1397 با عنوان حمایت از کالای ایرانی ، سال 1398 با عنوان رونق تولید ، سال 1399 با عنوان جهش تولید و سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نشان از اهمیت توسعه اقتصاد و تولید برای کشور دارد.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری تأکید کرد: با توجه به اینکه شعار امسال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده است، مدیریت شهری کرج آمادگی دارد همه ظرفیت خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار گیرد.

ذبیحی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای تحقق شعار سال، گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه هایی مانند فضای سبز و پسماند مهم است.

وی همچنین تأکید کرد: برای افزایش هرچه بیشتر بهره وری می توان از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم و آن ها می توانند به مدیریت شهری کمک های فراوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری کرج برای تحقق شعار سال طرح های کاربردی تدوین کند

مدیریت شهری کرج برای تحقق شعار سال طرح های کاربردی تدوین کند