مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-03اقتصادي

1174 پرونده تخلفاتی صنفی در آذربایجان شرقی تشکیل شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی با اشاره به بخشی از آمار طرح نظارتی نوروز از انجام 6232 بازرسی و تشکیل 1174 پرونده تخلفاتی صنفی در یک ماه گذشته خبر داد.

- یوسف پایدار ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه ارزش پرونده های تخلفاتی طی مدت یاد شده در حدود 66.

5 میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: گشت های مشترک نظارتی به همت تمامی دستگاه های مسئول استانی در ایام نوروز تداوم داشته و در بیش از 1300 گشت مشترک، 322 پرونده تخلفاتی به ارزش 13 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: رعایت دقیق درصد سود قانونی و مصوب و همچنین صدور صورتحساب و درج قیمت کالا و خدمات از مهمترین بخش های نظارتی در طرح نظارتی نوروز بوده و با برنامه های ابلاغی از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان علاوه بر ایام نوروز در جهت صیانت از حقوق شهروندان نظارت های میدانی و سیستمی در ایام ماه مبارک رمضان نیز تداوم خواهد داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بیان کرد: عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب و عدم رعایت موازین بهداشتی عمده تخلفات واحدهای صنفی و خدماتی در جریان اجرای طرح نظارتی نوروز بوده اند.

وی ادامه داد: واحدهای خدماتی امداد و نجات، آتش نشانی، اورژانس، هتل، واحدهای غذاخوری، اسکان فرهنگیان، امدادخودرو، چادرهای عرضه ی میوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1174 پرونده تخلفاتی صنفی در آذربایجان شرقی تشکیل شد

1174 پرونده تخلفاتی صنفی در آذربایجان شرقی تشکیل شد