مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-03ورزشي

سرمربی شهدای رزکان: آماده یک بازی هیجانی هستیم


با حفظ روند رو به رشد خود تیم را جلو خواهیم برد و امیدواریم بتوانیم با یک بازی هیجانی و خوب مقابل همتای مشهدی خود به نتیجه پیروزی دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، تیم شهدای رزکان کرج در اولین مسابقه در سال جدید در هفته 18 فردا میهمان پیام توس مشهد خواهد بود این در حالی هست که نماینده البرز در آخرین بازی قرن خود مقابل تیم صدرنشینی لیگ شهرداری بندرعباس به پیروزی دست پیدا کرد.

محسن کریمی، سرمربی شهدای رزکان، در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، ضمن تبریک سال جدید از روند رو به رشد نماینده البرز ابراز امیدواری کرد و گفت: در سال جدید تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ بالاتر انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: 6 هفته پایانی لیگ هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید سه امتیاز هر مسابقه بدست بیاوریم.

کریمی در خصوص بازی فردا مقابل تیم پیام توس مشهد، افزود: نماینده مشهد از امتیاز میزبانی برخوردار است و در زمین خود فوتبال خوبی به نمایش می گذارد ولی خوشبختانه تیم ما از لحاظ روحی در شرایط مطلوبی به سر می برد و تمرینات خوبی داشتیم آماده یک بازی خوب و هیجانی هستیم.

سرمربی تیم شهدای رزکان، با اشاره به فصل قبل که تلاش کادرفنی و بازیکنان با صعود به لیگ دو همراه بود، اضافه کرد: امسال نیز با حفظ روند رو به رشد خود امیدواریم در پایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی شهدای رزکان: آماده یک بازی هیجانی هستیم

سرمربی شهدای رزکان: آماده یک بازی هیجانی هستیم