مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-03اقتصادي

تخصیص 30 هزار و 930 نفر ساعت برای افزایش تولید خودرو


معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی گروه خودروسازی سایپا گفت: این مجموعه با هدف افزایش کیفیت و تولید اقتصادی محصولات خود در ایام نوروز (در زمان تعطیلی خطوط تولید) 30 اقدام استراتژیک انجام داد.

- به نقل از سایپا، علیرضا مصدقی در خصوص اینکه در ایام نوروز چه اقدام هایی در جهت توسعه کیفی و کمی محصولات و خطوط تولید انجام شده است، اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا در راستای 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رییس جمهور در ایام 13 روزه تعطیلات نوروز، 30 اقدام در راستای افزایش کیفیت، تولید اقتصادی و افزایش تیراژ تولید انجام داده است.

وی ادامه داد: طی این مدت 30 هزار و 930 نفر ساعت برای بهبود تولید، وقت و زمان صرف شده است که این امر نشان می دهد گروه خودروسازی سایپا بر اساس طرح تحول ساختار کیفیت در حال فعالیت است.

معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت های که برای افزایش کیفیت، رشد تولید و تولید اقتصادی صورت گرفته می توان به مدیف میزگردان و اصلاح نرم افزار ربات، پروژه ضدخطاسازی عملکرد اسلاید پرس های هیدرولیک سالن پرس، رباتیک کردن پاشش عایق کف خودرو سالن رنگ، تعویض لوله های رفت و برگشت سیستم آب خنک کن نقطه جوش ها و ربات های سالن بدنه تیبا، اصلاح و کالیبراسیون کابین های واتر تست شرکت سایپا و فعالیت های تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 30 هزار و 930 نفر ساعت برای افزایش تولید خودرو

تخصیص 30 هزار و 930 نفر ساعت برای افزایش تولید خودرو