مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 19:122022-04-03اقتصادي

رشد بیش از 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از افزایش 15 برابری اقامت مسافران و گردشگران نوروزی، در بازه زمانی 26 اسفندماه تا 13 فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

- یعقوب گویلیان در گفت وگو با ایسنا در این باره، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی قابل انتظار افزایش گردشگران ورودی به کردستان و آمادگی لازم تمام دستگاه ها در این ایام، شاهد استقبال قابل توجه مسافران و گردشگران برای اقامت در این استان بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، افزود: در بازه زمانی اعلام شده، تعداد 353هزارو 392 نفر در مراکز اقامتی استان از جمله هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و دیگر مراکز اقامتی دارای مجوز اقامت داشته اند.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 15 برابری داشته است، بیان کرد: شهرستان های سروآباد، مریوان، بانه، سنندج و سقز به ترتیب دارای بیشترین آمار اقامت در استان بوده اند.

گویلیان، خاطرنشان کرد: از مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی استان در بازه زمانی اعلام شده 10 مورد تشویق، 18مورد تذکر، 7 مورد پلمب و 4 مورد اخطار کتبی صادرشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان

رشد بیش از 15 برابری اقامت گردشگران نوروزی در کردستان