مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 19:472022-04-03اقتصادي

کاهش 30 درصدی ورودی سدهای پنج گانه تهران در مقایسه با پارسال


مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران، از کاهش 30 درصدی ورودی سدهای پنج گانه تهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

- به نقل از صدا و سیما، محمد شهریاری با اشاره به اینکه ورودی سدهای تهران در سال گذشته 573 میلیون مترمکعب بود، اظهار کرد: این در حالی است که از ابتدای سال آبی جاری تا 14 فروردین، تاکنون ورودی سدهای تهران 409 میلیون مترمکعب بوده که این رقم نشان دهنده کاهش 30 درصدی ورودی های سدهای تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حجم ذخیره شده در مخازن سدهای تهران 403 میلیون مترمکعب است، گفت: این رقم در فروردین سال گذشته 669 میلیون مترمکعب بوده که هم اکنون با کاهش 266 میلیون مترمکعبی ذخیره آب در مخازن سدهای تهران مواجه هستیم.

مدیر دفتر بهره برداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران تصریح کرد: ثبت 155 میلی متر بارش از ابتدای سال آبی تا کنون در تهران ثبت شده که این رقم در مقایسه با متوسط بلند مدت که 204 میلی متر بارش بوده با 24 درصد کاهش مواجه است.

کاهش 74 درصدی بارش های فرورودین امسال نسبت به پارسال شهریاری گفت: میزان بارش ها در بازه زمانی 14 روز فرورودین ماه، در متوسط بلند مدت 19.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی ورودی سدهای پنج گانه تهران در مقایسه با پارسال

کاهش 30 درصدی ورودی سدهای پنج گانه تهران در مقایسه با پارسال