مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 19:522022-04-03سياسي

شیراز تا شاخص های یک جهانشهر زیارتی سیاحتی فاصله دارد


ما تا رسیدن به شاخص های مطلوب یک جهانشهر زیارتی سیاحتی فاصله داریم و لازم است که نسبت به شناسایی همه نقاط ضعف و قوت این کلانشهر اقدام شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز گفت: ما تا رسیدن به شاخص های مطلوب یک جهانشهر زیارتی سیاحتی فاصله داریم و لازم است که نسبت به شناسایی همه نقاط ضعف و قوت این کلانشهر اقدام شود.

مهدی طاهری عصر یکشنبه 14 فروردین در نظق بیش از دستور جلسه علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، بیان کرد: سومین حرم اهلبیت(ع)، طی روزهای گذشته شاهد ورود تعداد قابل توجهی از هموطنان و گردشگران بود که مقصد زیارت و سیاحت خود را این کلانشهر انتخاب کرده بودند.

او افزود: ورود این حجم از میهمان و گردشگر پس از دو سال ممنوعیت سفر ناشی از بیماری کرونا برای مدیران شهری شیراز، آنهم با تمام آمادگی قبلی، دشواری هایی را ایجاد کرده بود.

رییس شورای شهر شیراز گفت: ما تا رسیدن به شاخص های مطلوب یک جهانشهر زیارتی سیاحتی فاصله داریم و لازم است تا نسبت به شناسایی همه نقاط ضعف و قوت کلان شهر شیراز با هدف پذیرایی رضایت بخش به همراه امنیت و ایمنی لازم و کافی در تمام گستره شهر اعم از زیارتگاه ها، قامتگاه ها، نقاط بازدید و گردشگری و معابر تردد اقدام و با برنامه ریزی اصولی نسبت به رفع نقاط ضعف و در عین حال استفاده از ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز تا شاخص های یک جهانشهر زیارتی سیاحتی فاصله دارد

شیراز تا شاخص های یک جهانشهر زیارتی سیاحتی فاصله دارد