مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 20:022022-04-03سياسي

آشپزخانه اطعام نیازمندان کردستانی در 10 شهرستان افتتاح شد


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان آشپزخانه اطعام نیازمندان در سنندج و سایر شهرستان های کردستان افتتاح شد.

- ، رضا طوسی روز یکشنبه در مراسم افتتاح آشپزخانه اطعام نیازمندان در محل اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع) سنندج اظهار کرد: این آشپزخانه هم زمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده و تا پایان ماه رمضان تهیه و پخت غذای نیازمندان در این محل انجام می شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده از طریق این آشپزخانه روزانه 1500 پرس غذای گرم پخت و در بین خانواده های تحت حمایت سنندجی توزیع خواهد شد.

طوسی تصریح کرد: هم زمان در سایر شهرستانهای استان نیز این آشپزخانه دایر شده و در جمع روزانه 6 هزار پرس غذای گرم از طریق این آشپزخانه ها تهیه و در بین مددجویان سطح استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان 180 هزار پرس غذای گرم و 30 هزار سبد کالا در بین مددجویان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم و همچنین هدفمند کردن انفاقات و نذورات مردمی را از دیگر اهداف ایجاد این آشپزخانه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشپزخانه اطعام نیازمندان کردستانی در 10 شهرستان افتتاح شد

آشپزخانه اطعام نیازمندان کردستانی در 10 شهرستان افتتاح شد