مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 20:272022-04-03اقتصادي

تغییر دامنه نوسان در انتظار تصویب هیات مدیره بورس


مدیر نظارت بر بورس ها سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تغییر فصلی و متقارن دامنه نوسان تا سقف 10 درصد اشاره کرد و گفت: طرح پیشنهادی نیازمند مصوبه هیات مدیره سازمان بورس است و بعد از آن پیاده سازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، تغییر دامنه نوسان بورس از جمله مسایلی بود که در سال 1400 به عنوان راه حلی برای جلوگیری از ایجاد نوسانات شدید مورد پیگیری فعالان این بازار قرار گرفت و در این زمینه تصمیمات جدیدی از سوی مسوولان حاضر در سازمان بورس اتخاذ شد.

در ادامه تصمیمات اتخاذ شده محسن خدابخش ، نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از تغییر دامنه نوسان بورس تا سقف 10 درصد خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است دامنه نوسان در سال 1401 به صورت فصلی و به صورت یک درصدی اضافه شود.

همچنین مجید عشقی ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در اواسط اسفند ماه و در حاشیه آیین رونمایی و افتتاح بزرگترین مرکز داده سنتر در جمع خبرنگاران به تغییر دامنه نوسان اشاره کرد و گفت: قرار است که دامنه به تدریج باز شود و از 15 فروردین ماه 1401 جزییات تغییر دامنه نوسان اطلاع رسانی می شود.

تغییر دامنه نوسان در انتظار تصویب هیات مدیره سازمان بورس اکنون با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و نزدیک شدن به تاریخ 15 فروردین ماه،آخرین اقدامات انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر دامنه نوسان در انتظار تصویب هیات مدیره بورس

تغییر دامنه نوسان در انتظار تصویب هیات مدیره بورس