مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-03سياسي

همکاری جهاد دانشگاهی گلستان با کانون بازنشستگان سپاه نینوا


همکاری جهاد دانشگاهی گلستان با کانون بازنشستگان سپاه نینوای استان در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی آغاز شد.

- ایسنا/گلستان همکاری جهاد دانشگاهی گلستان با کانون بازنشستگان سپاه نینوای استان در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی آغاز شد.

ابراهیم شهبازی، رییس جهاد دانشگاهی استان گلستان در دیدار با مدیر و معاون آموزش کانون بازنشستگان سپاه نینوای استان گلستان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی گلستان مصمم است، در راستای تحقق شعار مدنظر مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال زایی با جدیت تمام با کانون بازنشستگان سپاه نینوا همکاری کند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از رویش های اصیل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، ادامه داد: این مرکز علمی، سالیان سال و بالغ بر 36 سال است که گمنام رسالت خود را انجام می دهد.

رییس جهاد دانشگاهی گلستان، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی شبکه ای دانش بنیان در سطح کشور است، خاطر نشان کرد: هر اتفاق و دستاوردی که در جهاد دانشگاهی سایر مناطق و استان ها رخ می دهد، توسط مراکز استان ها به زیرمجموعه هر استان منتقل می شود.

شهبازی، با تاکید بر اینکه آموزش و پژوهش دو وظیفه اصلی جهاد است، افزود: نیازسنجی از الزامات کار آموزش است و جهاد استان دو مرکز آموزشی را در گرگان و گنبدکاووس داراست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاد دانشگاهی گلستان با کانون بازنشستگان سپاه نینوا

همکاری جهاد دانشگاهی گلستان با کانون بازنشستگان سپاه نینوا