مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 21:372022-04-03اجتماعي

مسابقات کشتی با چوخه رهورد برگزار می شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان گفت: بعد از 2 سال رکود مسابقات کشتی با چوخه گود طبیعی رهورد جام سردار شهید بابا محمد رستمی در قوچان برگزار می شود.

- محمد شایگان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: از معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست که به عنوان نماینده رییس جمهور 10 فروردین ماه به شهرستان قوچان سفر کردند، برای بهسازی و تکمیل گود چوخه رهورد درخواست 10 میلیارد تومان اعتبار داشتیم تا بتوانیم این گود تاریخی را بازسازی کرده و در آینده نزدیک مسابقات بین المللی برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: برای پروژه گود چوخه شهر قوچان پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و در اعتبارات سال 1401 نیز مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

همچنین از محل ماده 180 مبلغ یک میلیارد و 600 از محل اعتبارات استانی و در مجموع اعتبارات تخصیص یافته از سه ردیف حدود هشت میلیارد تومان است که اعتبار بسیار خوبی است و امیدواریم با تخصیص کامل این اعتبار شاهد بهره برداری هر چه سریع تر این گود باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان افزود: در سال جاری برای اولین بار مسابقات منظم کشتی با چوخه در روزهای نوروز برگزار شد.

به عنوان مثال مسابقاتی در روستای دیزادیز برگزار و استقبال بسیار خوبی هم از آن شد؛ به طوری که بیش از 5000 نفر از شهرستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کشتی با چوخه رهورد برگزار می شود

مسابقات کشتی با چوخه رهورد برگزار می شود