مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 04:122022-04-04پزشكي

ثبت نخستین اهدای عضو 1401 در همدان


مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: نخستین اهدای عضو 1401 همدان با کمک به سه بیمار نیازمند رقم خورد.

- مجید حمیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ثبت نخستین اهدای عضو 1401 همدان خبر داد و اظهار کرد: اعضای بدن مرحوم مهدی حاجیلویی از شهرستان همدان به بیماران نیازمند به پیوند، زندگی دوباره بخشید و با عمل خیر خانواده آن مرحوم نخستین اهدای عضو سال جدید استان همدان رقم خورد.

وی ضمن قدردانی از خانواده مرحوم حاجیلویی گفت: مهدی حاجیلویی 44 ساله به دلیل خونریزی مغزی CVA بستری شده بود که با تشخیص مرگ مغزی، بزرگواری خانواده سخاوتمندش همزمان با آغاز رویش شکوفه های بهاری با خزان زودهنگام پدر خانواده، کبد و دو کلیه به بیماران نیازمند اهدا شد و به سه نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.

مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه  علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و شکیبایی برای خانواده داغدارش مسئلت داریم اضافه کرد: قدردان تیم پرتلاش بیمارستان بعثت نیز در انجام این عمل خیر هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد با فرهنگسازی و نهادینه شدن عمل خیر و خداپسندانه اهدای عضو، افراد بیشتری امکان زندگی دوباره داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نخستین اهدای عضو 1401 در همدان

ثبت نخستین اهدای عضو 1401 در همدان