مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 06:172022-04-04سياسي

کلنگ زنی 552 واحد مسکونی در شهرستان ملایر


سهم ملایر در طرح نهضت ملی مسکن هنوز نهایی نشده اما پیش بینی ما 13 هزار واحد مسکونی است و تا پایان فروردین امسال 552 واحد مسکونی در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

- ، سلمان اسماعیلی در نخستین نشست شورای اداری شهرستان ملایر در سال جدید اظهار کرد: سال ها شعار رهبر فرزانه انقلاب بر زمین مانده و حرکت جدی نشد، امسال باید برای تحقق این شعار بجنگیم و نسبت به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی تعصب داشته باشیم.

وی ادامه داد: راه اندازی یک نهضت بکارگیری نخبگان و جوانان و آسان سازی در صدور مجوزهای کسب و کار در این شهرستان از الزامات در راستای تحقق شعار سال است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه قانون تولید جهش دانش بنیان توسط مجلس نهایی شده است که در راستای تحقق شعار می تواند دست ما را باز کرده و به ما کمک کند، اظهار کرد: هر مدیری به اندازه سهم خود باید برای تحقق شعار سال تلاش کند، این یک مطالبه جدی است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در تحقق شعار سال و تحول در این شهرستان؛ باید به یک سند و نقشه راه برسیم، گفت: در این راستا با زحمات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر دستگاه های ذیربط، اولین نسخه از برنامه عملیاتی پیشرفت ملایر با برش 1401 آماده شده و صد درصد باید به سمت اجرا برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 552 واحد مسکونی در شهرستان ملایر

کلنگ زنی 552 واحد مسکونی در شهرستان ملایر