مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-04اقتصادي

جابجایی 70 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 44 شرکت حمل و نقل عمومی در سطح استان فعالیت می کنند که توسط آن ها تاکنون 70 هزار و 344 نفر مسافر در قالب 5 هزار و 855 سفر جابجا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: راهداری و حمل و نقل جاده ای طی طرح نوروزی 1401 علاوه بر گشت های خود، نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی را نیز بر عهده دارد که از 25 اسفند ماه 1400 تا 6 فروردین ماه 480 دستگاه خودروی حمل و نقل مسافری در راه های استان مورد رصد و بازرسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این نظارت ها تمام نکات ایمنی، بهداشتی، استفاده از ماسک، سلامت خودرو و غیره مورد رصد قرار می گیرد، تصریح کرد: هدف این گشت ها کنترل سفرهای نوروزی و رعایت ظرفیت های سرویس دهی توسط شرکت های مسافری، نظارت بر سوار کردن و پیاده کردن مسافران و رعایت پروتکل های بهداشتی و در نهایت سلامت مسافران و سفر ایمن است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تبیین کرد: 253 راهدار در قالب 39 اکیپ در 33 راهدارخانه در طرح نوروزی 1401 به کارگیری شده که این طرح تا پانزدهم فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 70 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

جابجایی 70 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی