مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-04بين الملل

عربستان: امیدواریم به یک راه حل جامع در یمن دست یابیم


معاون وزیر دفاع عربستان ابراز امیدواری کرد که رایزنی های یمنی-یمنی با نظارت شورای همکاری خلیج فارس در ریاض نقش موثری در دستیابی به یک راه حل سیاسی فراگیر ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری العین، خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان در رشته توییت هایی اعلام کرد که به دستور سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور با عبدالملک معین، نخست وزیر دولت مستعفی یمن و اعضای ارشد کابینه او دیدار کرده است.

بن سلمان توییت کرد: در این دیدار به آنها تاکید کردم که ائتلاف (عربی ضد یمن) تحت رهبری عربستان به دنبال برقراری امنیت و صلح در یمن است .

معاون وزیر دفاع عربستان در ادامه نوشت: من در این دیدار به آنها ابلاغ کردم که عربستان از اعلام آتش بش از سوی فرستاده سازمان ملل به یمن استقبال و حمایت می کند و امیدوار است که در کنار تلاش های سیاسی از طریق رایزنی های یمنی-یمنی انجام شده با نظارت شورای همکاری خلیج فارس، در دستیابی به یک راه حل سیاسی فراگیر در یمن نقش موثری ایفا کند.

رایزنی های یمنی-یمنی صبح روز یکشنبه در ریاض پس از دو روز وقفه ازسرگرفته شد و مرحله دوم مربوط به تعیین چالش های پیش روی محورهای مختلف سیاسی، امنیتی و اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان: امیدواریم به یک راه حل جامع در یمن دست یابیم

عربستان: امیدواریم به یک راه حل جامع در یمن دست یابیم