مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-04اقتصادي

کشف 426 تخلف صنفی در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در بازرسی های تعزیرات حکومتی 426 تخلف صنفی در استان کشف شد.

- رضا مظفری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای نظارت بیشتر به بازار طرح نوروزی ویژه توسط تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه های مرتبط انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه از 14 اسفند سال قبل 97 اکیپ بازرسی بر فعالیت اصناف نظارت کردند، گفت: در این بازه زمانی 798 بازرسی از اصناف انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 426 تخلف صنفی کشف شد، افزود: 372 صنف دارای تخلف بودند که بیشترین آن مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور بود.

وی تصریح کرد: در صورت تکرار تخلف از سوی واحد های صنفی علاوه بر محکومیت جزای نقدی،  به نصب پارچه یا تابلو بر سر درب محل کسب و تعلیق پروانه کسب و تعطیلی واحد صنفی اقدام خواهد شد.

مظفری با اشاره به اینکه گشت های مشترک نسبت به مدت زمان سال پیش 163 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: در ماه رمضان نیز نظارت ویژه بر فعالیت اصناف انجام خواهد شد.

مظفری گفت: شهروندان استان چنانچه گزارش و شکایت درباره گران فروشی و احتکار و پیشنهادی داشته باشند می توانند از طریق شماره تلفن های 124 نظارت سازمان صمت و تلفن 111 با سامانه دولت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 426 تخلف صنفی در زنجان

کشف 426 تخلف صنفی در زنجان