مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-04اقتصادي

اعلام ساعت کاری بازار روزهای کرج در ماه مبارک


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج ساعت کار بازار روزهای تابعه این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: گشت های ویژه نظارتی در این ایام فعال هستند.

- حمید دانشی کهن، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: کلیه بازار روزهای شهرداری کرج در ایام ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی خواهند بود و امیدواریم خدماتِ مطلوبی را در ماه ضیافت الهی در جهت جلب رضایت مراجعین محترم ارائه نماییم.

وی افزود: فعالیت کاری بازار روزها در ماه مبارک رمضان در نوبت صبح از ساعت 8:30 الی 13 و در نوبت عصر از ساعت 15 الی 19:30 تعیین شده است و شهروندان گرامی در ساعات یاد شده می توانند به بازار روزها مراجعه نموده و مایحتاج خود را از غرفه ها و با نرخ های مصوب تهیه نمایند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج ادامه داد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی نیز بازار روزهای تابعه از ساعت 9 صبح الی 13 ظهر فعال خواهند بود.

دانشی کهن از اجرای طرح های ویژه نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان بر عملکرد بهره برداران غرفه ها به منظور رعایت نرخ مصوب و ارائه محصولات باکیفیت به شهروندان گرامی خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ساعت کاری بازار روزهای کرج در ماه مبارک

اعلام ساعت کاری بازار روزهای کرج در ماه مبارک