مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-04سياسي

برای تحقق شعار سال 1401 با دو خلاء جدی در کشور مواجه هستیم


رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر برای تحقق شعار سال 1401 با دو خلاء جدی در کشور یعنی سرعت پایین اینترنت و از دست دادن نخبگان مواجه هستیم.

-   احمد اثنی عشری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهمیت شعار سال 1401 اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب این شعار تشخیص داده اند که در این زمینه خلاء وجود دارد و این خلاءها به درستی تشخیص داده شده، اما باید به زیرساخت های آن ها نیز توجه داشت.

به عنوان مثال زیر ساخت اقتصاد در کشورهای پیشرفته دنیا و شرکت های دانش بنیان وابسته به دیجیتال، اینترنت و.

است.

وی افزود: تا زمانی که خود را در برابر برخی ارتباطات جهانی محروم کنیم نمی توانیم در زمینه تولید دانش بنیان به اهداف بلند مدت برسیم.

رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد: برای تحقق تولید دانش بنیان در کشور ابتدا باید زیرساخت های لازم فراهم شود.

به عنوان مثال افراد متخصص باید امور را به دست گیرند در حالی که چند سالی است که افراد متعهد بر افراد متخصص ترجیح داده می شوند.

اثنی عشری تصریح کرد: در حال حاضر برای تحقق شعار سال 1401 با دو خلاء جدی در کشور یعنی سرعت پایین اینترنت و از دست دادن نخبگان مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق شعار سال 1401 با دو خلاء جدی در کشور مواجه هستیم

برای تحقق شعار سال 1401 با دو خلاء جدی در کشور مواجه هستیم